Khamis, 4 Jun 2009

Gelagat Si Cilik

Cuba teka!!!


gambar anak saudara saya


Antara kedua-dua si cilik, yang mana satu lelaki, yang mana satu perempuan, yang mana satu perempuan...

Jeng-jeng





Jawapannya:
1 - Lelaki
2 - Perempuan

Ulasan:
1 - Mukanya seakan-akan perempuan... Kalau pakai baju kurung, memang sesuai... Walau bagaimanapun, sifatnya memang lelaki...

2 - Yang ni memang tak pandai respon terhadap kamera... Bila suruh senyum, dia posing mcm tak berapa sesuai...

Memang best kalau ada anak saudara... Tetapi, masalahnya, yang jaga anak saudara saya bukan ma saya, tetapi abang kakak saya... Nak buat camner, tanggungjawab diorang... Susah nak bersama...Maklumlah, saya kan anak bongsu

** Gambar ini diambil pada 19 Mei pada waktu maghrib. Gambar ini nampak kelakar bagi keluarga kami. Kakak saya sampai terkejut tengok gambar ni...Hahaha

2 ulasan:

uzailun berkata...

Hahaha, kelakar kan?

mE iS aS berkata...

kelakar giler...haha..y laki cm pmpuan,y pmpuan cm laki..kiut2 lakow