Jumaat, 19 Jun 2009

Yu Tie Em

alhamdulillah...

dapat jugak first choice dalam UPU. Nak tau apa?

Sains dengan Pendidikan Kimia (UTM)



Kursus ini akan menjamin masa depan kerana kerjaya guru sekarang masih berkurangan terutamanya kaum lelaki. Sekarang nisbahnya antara guru lelaki dengan guru wanita sangat besar. Saya terpanggil untuk menjadi guru kimia, dan kerjaya ini dijadikan sebagai tugas menyebarkan tamadun (baik amik cikgu sejarah).

Tetapi saya sedang berfikir sama ada hendak menjadi guru ataupun menjadi pensyarah. Insyallah, disebabkan saya ni gila studi, saya sepatutnnya kena sambung buat master.

saya nak jadi apa ek?



guru ataupun pensyarah

Kepada sesiapa yang dapt kursus yang anda semua minat, saya ucapkan tahniah. Yang terlelong ke ataupun dapat kursus yang tak minat, saya ucapkan selamat maju. Hidup ini kita perlu teruskan. Insyallah, ada hikmah di sebaliknya, cuma kita semua tak tahu.

7 ulasan:

adLiNa berkata...

jdik pendidik..kerja yg mulia..hihi..

mE iS aS berkata...

ya!!!!!!!jd ckgu...hik3...klu sy leh mktb,kita 2 jd ckgu ekk..aini skali...hehe..wish me luck..

uzailun berkata...

Insyallah...

sy nak jd lecturer...
tapi tengok atas keadaan semasa...
kalau masa tu kekurangan guru amat teruk, baru sy jd cg...

alaaa, dua2 pun pendidik jugak...

sham moduLLus berkata...

congratulation jelon
syukur dpt pilihan yg kita nak
hehehehe
nway,good luck~

uzailun berkata...

Terima kasih, Sham...
Satu hari nanti, sy didik anak sham pulak...

fifi_tan berkata...

tahniah kpd adik dpt msk utm!!

G-kin berkata...

cikgu jelon!!!!